Zavada ATX zdroj Eurocase ATX-300 s aktivnim PFC

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Duben 4 14:17:16 CEST 2007

Behem tri dnu se mi na stole objevil jiz treti zdroj ATX-300 od firmy
Eurocase se stejnou zavadou. Zdroj se tvari, jako zcela funkcni jen
negeneruje PG a tim padem i kdyz PC dela hluk tak nenajede.

Zavada se projevuje take tim, ze po pripojeni napajeni pomocny standby
zdroj slysitelne vrci (psise srsi).

V prvni chvili jsem se vrhl na pomocny zdroj, ale je to lepsi design
s zpetnou vazbou pres optron a i podle osciloskopu generuje perfektnich
+5V a i kmity na trafu vypadaji OK. Pro klid jsem vymenil elit u TL431,
ale vse pri starem.
Nesetkal jste se s touto zavadou nekdo?
Muze byt problem v aktivni PFC, je na samosttne desce a je v ni pouzit
obvod L6561?
Ma cenu uvazovat o nakoplem oprtonu?

Dekuji
WS