satelit a vice uzivatelu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 4 13:11:07 CEST 2007

4.4.07, Zapletal Martin <zapletal@inoma.cz>:
> Televizni technikou se nezabyvam tak se ptam. Chtel bych zrusit doma
> kabelovku (uz je neunosne draha) a dat si satelit. Mam pujceny jeden starsi
> a tam se prepinaji programy primo na satelitu.

To snad je normální, ne?

> Potreboval bych ale do STA
> napojit vsechny dostupne programy z toho satelitu tak aby se nemuseli
> vsichni divat na ten program ktery je navoleny na satelitu a mohli si vybrat
> sami (obdoba kabelovky, mit na TV naladeny vsechny programy toho satalu).
> Jak se to resi? Jde to vubec? Vim ze se na jeden talir da pripojit vice
> prijimacu, ale to se mi zda drahe. Navedte me prosim spravnym a levnym
> smerem.

Řeší se to právě několika přijímači, nebo přímo na to určenou
krabičkou (zkuste firmu Spaun, koukal jsem na ampéru na jejich
stánek), ale čím víc programů tam chcete mít, tím dražší ta krabička
bude. Je tu ale jeden drobný problém - a sice stereo zvuk, protože za
ten si musíte připlatit extra. Běžný satelitní přijímače když už maj
modulátor, tak jen s mono zvukem.

P.K.