Re: PATA HD s dlouhou životností

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Duben 4 10:54:22 CEST 2007

Kdyz spolehlivost tak SCSI vsechno ostatni je kompromis a do znacne miry
loterie kdy se ten disk pokazi . A raptor urcite neni staven pro
spolehlivost a dlouhou zivotnost ale pro rychlost . ma 10K otacek vic hreje
vic toci... Ja bych sel do nejnizsich kapacit PATA co jsou dnes na trhu
treba nejaky seagate nebo WD.

s pozdravem

snehulak