[AD]: Nabidka ARM

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Středa Duben 4 09:36:22 CEST 2007

Ten email mi vcera v noci uletel trochu (dost) predcasne, proto take
chybely podstatne informace a webova dokumentace je ani ne v
plenkach, spis jeste v prenatalnim stadiu. Nicmene integrace uz jsou
tady, ted jeste aby se mi pripajely na moduly.

Ceny vcetne DPH:

Samotny AT91SAM7S256AU001 490Kc/kus. Tentyz cip na DIL modulu
DIL64/0.8" 990Kc/kus. Modul obsahuje krystal a bizuterii, neobsahuje
zadne prevodniky, konektory ci ledky. Jednotlive brany jsou vyvedeny
v  'abecednim' poradi. Program se da napustit pres USB nebo seriovy
debug port, ani JTAG nechybi.

http://www.atmel.com/dyn/products/product_card.asp?part_id=3524
http://winarm.scienceprog.com/winarm-tools/quick-start-using-winarm.html

V planu je take 'motherboard' s nejakou ukazkovou aplikaci, ale
kolega ted pracuje na urgentni zakazce, takze vyvojovy kit pro uplne
zacatecniky s timto procesorem to zatim neni.

J. Hanzal