Router s Bluetooth Bylo:Re: Převodník Paralel port IEEE1284 <> USB

Jan Novak jnjn@seznam.cz
Středa Duben 4 07:37:14 CEST 2007

Jen pro doplnění, zamýšlený NB 486 si vezme v režimu router 18W, při maximálním zatížení procesoru a disku 22W.

Někde jsem četl, že podobně jako se běžně používají routery s Wi-Fi, existuje i varianta s Bluetooth. Nic jsem nenašel, možná ale o něčem víte.