OT: Re: Thalia

Havran Jiri Jiri.Havran@cez.cz
Středa Duben 4 06:10:44 CEST 2007

Ano toto je skutecne povedeny motor, mozna proto, ze pochazi od Audi :-)
Nemecka automobilka Skoda ucinila pokus instalovat tento motor bez turba do
oktavie. Velmi nepovedeny pokus. Novejsi instalace s turbem je uz o necem
jinem. To je motor, ktery do te oktavky opravdu pasuje a da se s tim jezdit
velmi pruzne.
Osobne mam starika R19 16V, kde se ten motor (1.8) chova obdobne i bez
turba. Tezko se to popisuje, je to tak trochu i citova zalezitost :-)
Jak jsem jiz psal da se stim pekne "vyblbnout" stejne jako jezdit jako
vajckar, 50 po meste na petku neni problem.
To chce jen zazit, pak zapomenete na vsechny dehtove crochtomotory VW i se
vsema cervenejma pismenkama :-)

S pozdravem Raven

Jde to, třeba konkrétně od VW 1.8T a obecně benzíny s turbem. Když člověk
nechce, tak může jet velice klidně se spotřebou okolo 9-12l ve městě, když
chce, tak šlápne a v otáčkách 1500-3000 se o výkon stará turbo a do 7000
pak
už motor. :)
Ostatně 1.8T považuju za nejpovedenější motor od VW.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death