Notebooky Toshiba

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Duben 3 22:35:16 CEST 2007

Ahojte,

chcel by som sa spytat na vseobecny nazor na notebooky Toshiba. Nasiel som
nejake repasovane starsie modely za cenu cca 15-16000 a potom nejaky novy
model za cca 23000. Tie starsie maju 512Mb Ram a XP a nove zase 1GB,
napalovacku a Vistu.

A tak by som sa rad spytal na to, co je vhodnejsie, co si myslite o danej
znacke a co by ste mi doporucili pripadne z inych znaciek. Tie starsie
modely maju v sebe este klasicky paralelny a seriovy port, co je pre mna
dost lakave, vzhladom k tomu, ze mam urobeny bastel s jednocipakom na
seriovy port a ked som hladal nejake prevodniky USB - seriovy port a
klasicky USB - paralelny  port, nic vhodne som nenasiel.

Za Vase nazory vopred dakujem.

A.

Si žena? A chceš vedieť všetko?
http://www.lesk.sk