OT: Thalia

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Duben 3 20:51:40 CEST 2007

Já bych nedoporučil ani auto starší než dva, maximálně tři roky. Starším
autům začínají průběžně odcházet různé díly - kompresory klimatizace, serva,
díly podvozku, různé elektronické části a špatně vyřešené namáhané části. Za
jedinou výjimku považuji japonská auta, tam bych se i šest let starých aut
příliš neobával. Tam je třeba jenom pohlídat motor, většinou vydrží míň než
u evropských aut (okolo 300tkm, evropská okolo 500tkm). No a taky je
samozřejmě problém s důvěryhodností prodávajícího, obecně se dá říct, že je
menší šance koupit krám z autosalonu. Nejlepší ale bývá koupit auto od
kamaráda.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death