Co je to za display DA56-11RWA?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Duben 3 20:06:42 CEST 2007

Pamatam sa, ze kedysi som si kupoval EWA ako vysokosvietive. V tej dobe
bolo dostat aj "obycajne" cervene. Myslim, ze RWA su prave oni, myslim
ze znacenie bolo prave podla farieb (R-red). Ak niekto mate katalog GM
niekedy z rokov 90 - 93, tam to bude.

Teraz su v katalogu EWA ako tie obycajne a SRWA ako vysokosvietive :-)

miro

--- aze <azehw@volny.cz> wrote:

> Ale ty svítí dost málo. R je red. Z toho vycházím :)
> AZE

Don't get soaked.  Take a quick peek at the forecast
with the Yahoo! Search weather shortcut.
http://tools.search.yahoo.com/shortcuts/#loc_weather