OT: Re: Thalia
Pavel Novotný
novotny.pp@atlas.cz
Úterý Duben 3 15:15:52 CEST 2007
Podle meho je pro bezne jezdeni ideini naftove turbo, dobra spotřeb tahne
jiz pod 2000ot proste pohoda.
Kdyz zde jiz byl vycet motoru a jejich parametru tak radovy sestivalec
turbo diesel BMW 3000 ccm 170kW 490Nm prumerna spotřeba 7.5l a to je na tak
tezkou sportovni limuzinu jako je 5 BMW vice nez slusny vysledek, jak rikaji
americani pocet valcu a objem nicim nenahradite :-)
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zdenek
Sent: Tuesday, April 03, 2007 2:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Re: Thalia
Pekne jste to napsal. Jedine s cim bych si dovolil nesouhlasit je veta:
spotrebu
> ovlivnuje hlavne akcelerace a nizkoobjemove motory s vysroubovanym
> vykonem budou proste ve srovnani s vyssim obsahem bastit
Spis bych to vyjadril, ze ve spotrebe u objemu 1000-1500 nejsou
podstatne rozdily dane objemem, ale spis technickym provedenim. U
vyssich objemu se zacina projevovat i hmotnost motoru. Takze takovy
motor 1500-1600 je kompromis mezi slusnou spotrebou a vlastnostmi.
Zdenek
CNCnet.info napsal(a):
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
__________ Informace od NOD32 2166 (20070403) __________
Tato zprava byla proverena antivirovym systemem NOD32.
http://www.nod32.cz
Další informace o konferenci Hw-list