Nastaveni ADC u MCU

Petr Stehlik spetrs@gmail.com
Úterý Duben 3 14:06:22 CEST 2007

Zkousel jste se na vstup divat osciloskopem?
Nemuze to dělat spatny navr plosnaku, tenke napajeni, smycky?
Petr
----- Original Message -----
From: "Martin Moštěk" <xtyca@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 03, 2007 1:33 PM
Subject: Re: Nastaveni ADC u MCU

No na stupu je 1u kond. pro filtraci na zem. Zem spolecna digitalni.
Nicmene proudove odbery jsou male a i pri vypnutem krokovem motorku.
Napeti na 5V napajecich je nezvlnene dostatecne tvrde (spinany zdroj).
Sire vodicu odpovida 5ce tride - takze tam problem snad nebude. Pomohl
by nejaky jiny filtr na vstupu? Nebo delame neco spatne v nastaveni
prevodniku ? Tyca.