Nastaveni ADC u MCU

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Duben 3 13:38:27 CEST 2007

neviem ako na vasom cipe ale mal som podobny problem s ADuC a ten sa vyriesil tym ze som presiel na externu referenciu. Postupnym laborovanim som dosiel k zaveru ze vplyvom ohrevu cipu sa meni referencne napatie vstavanej referencie. Vysledky merani totiz zaviseli od toho aky program tam akurat bezal :-)
b.