Nastaveni ADC u MCU

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Duben 3 13:14:11 CEST 2007

Jestli 3 bity=8 LSB, tak to je dost. Posledni aplikaci mam v nabijecce a
tam to lita max +/-1 LSB.
Nikdy jsem nezkousel stejnou aplikaci s- i bez- noise canceleru, takze
rozdilem nemuzu slouzit.
Co analogova cast: filtrace analogovych vstupu a napajeni, vedeni
vodicu, stabilita zdroje, spinaci prvky...?

Zdenek