Odpalena EPROMka

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Duben 2 19:31:25 CEST 2007

Kdysi jsem prodaval autoradia. Manik si to sel do auta vyzkouset. Dal tam
obracene napajeni a pak to na mne sel zkusit. Vzhledem k tomu, ze to byl
majitel er. klubu a za sebou mel dva frajery. No, skoda ze nebyl synovec u
mne, to by se chlapci nasmali :-)) a nevim kde by skoncili ( spickovej
kulturista ). Vzhledem k tomu, ze jsem vedel., ze vyletel kondik a oprava je
do stovky, tak jsem to neresil. Zdravi je prednejsi.
Jindra Polivka

Puvodni zprava ze dne 2.4.2007 od J. Polivka:

> Taky jsem mnel zakaznika, ktery nastrkal svaby do z. desky obracene
> a pote co mi to priznal, tak se chtel jeste bavit o reklamaci. Tehdy
> nejaka 386. :-))) Jindra Polivka

:-) No jo, lidi jsou ruzni. Tenhle tedy nechtel nic reklamovat. Byl
predem durazne upozornen, ze je ma dat spravne. Pak psal, ze mu
znicehonic prestalo jedno zarizeni fungovat, at mu poslu dalsi
EPROMku, druhe ze chodi. Tak jsem se ho zeptal, jestli nahodou nedal
EPROMku obracene, ze by to rozhodne neprezila, a on ze to je divne, ze
nejakou dal obracene a pak pry to fungovalo :-))) Tak co tam se delo,
to je ve hvezdach, ten to tam asi dava, jak se mu zachce...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz