Thalia

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Duben 2 12:54:31 CEST 2007

Na kone sa prosim Vas nepozerajte; uz od cias konskych handliarov to s
nimi obchodnici vzdy vedeli zaonacit...

Ak Vas trapi vykon, najlepsie je najst kamarata s obdobnym vozidlom
ktory Vas necha sa previezt. On sa totiz od otacok meni, a to vyrazne; a
samozrejme ta papierova hodnota je pri sialene vysokych otackach a
naplno stlaceny plyn.

Napriklad som isiel v aute ktore malo papierovo trikrat viac koni nez
moja stara S120 (a to bol teda riadny chcipak), ale tie papierove kone
zacali zaberat az niekde okolo 4000 otacok - nepodarilo sa mi na tom
aute rozbehnut po rovine bez toho aby som motor neturoval presne ako u
tej skodovky...

JW