OT: Zhasinani budiku - Berlingo

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pondělí Duben 2 09:05:06 CEST 2007

Nam Berlingo robilo podobne kusy.

Ked poriadne zaprsalo, tak po odstaveni auta a jeho zamknuti zilo svojim
zivotom...
Nahodne si zapinalo stierace ( aj ked uz neprsalo - takze urcite ziaden
senzor dazda ),
blikalo si smerovkami, zapinalo a zhasinalo svetla, + nulovanie
pocitadiel a este kopec dalsich veci...

Auto bolo v priebehu 1/2 roka 3 x v servise ( zakazadym cca 3 tyzdne ).
Ked sme sa zacali dohadovat o vrateni auta, tak nam vymenili riadiacu
jednotku.
Potom bol uz cca 1 rok pokoj.

Dodo.