Laserova zavora + odrazka

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Pondělí Duben 2 08:19:16 CEST 2007

Nejsa vybaven přístroji které by mi umožnily to verifikovat, musím věřit dodavateli a dále vycházet z empiricky ověřeného faktu že normální odrazka (na kolo) má dosah asi 1/20 odrazky originál při srovnatelné ploše.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Lukas Grepl
Sent: Saturday, March 31, 2007 10:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: Laserova zavora + odrazka

> Pozor - odrazka na kolo a odrazka na infrazávoru nejsou stejné.
> Odrazky na infra, které používá naše technika otáčejí poarizaci světla o 90°- nejdou nahradit normálníma odrazkama !!!

Jaky je rozdil mezi odrazkou na kolo a pro IR zavoru?

Ja teda nevim, ale vzdycky jsem mel za to, ze staceni roviny polarizace o 90° je principialni vlastnost koutoveho odrazece, tedy ze neexistuji odrazky ktere by polarizaci otacely a jine, ktere by neotacely - pokud tedy samozrejme pouzivaji princip koutoveho odrazece. A to jsou snad vsechny normalni odrazky, i na kolo - a nebo ne?. Jina vec je, ze takova odrazka na kolo treba nemusi dobre fungovat v IR pasmu, ale to jen hadam.

Lukas Grepl