Zhasinani budiku - Berlingo

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Neděle Duben 1 23:25:19 CEST 2007

Mohu poradit jen jednu vec, ktera se mi osvedcila:
Pokud to jde, tak v tom sevisu zustante a koukejte jim na ruce.
Sice me 5x vyhazovali, ale pak je to prestalo bavit a ja platil
jen to, co skutecne vymenili.
Pokud to budeme pozadovat vsichni, tak si na to snad zvyknou.
Jeste detail, pokud se technik diva na auto jako na bozi zjeveni,
tak jdete radeji o dum dal (mam celkem atipicke auto), protoze
pravdepodobnost, ze jej opravi zvolna konverguje k nule (vyzkouseno,
vcetne autorizovaneho servisu dane znacky).

	Slavek