Zhasinani budiku - Berlingo

Beneš Míra benes.m@stapro.cz
Neděle Duben 1 21:56:42 CEST 2007


Mate pravdu, zapalovaci cicka klidne na resetovani dennich kilometru 
vliv mit muze.

Nejsem si jist kde konkretne ma 306 ulozene denni km, jestli v eeprom ci 
ram, ale pokud je tam v haji jeden z filtracnich kondenzatoru, tak v 
druhem pripade muze  pri startovani auta vlivem poklesu napeti a pulsu 
chodicim z civky palubni siti klidne dojit k resetu procesoru.

mira

PS: jinak vasim prispevkem bohuzel souhlasim :-(

Tomáš Koželuh napsal(a):
> Asi to není tento případ, ale klasický přístup autorizovaných servisů je
> následující. Za mechanikem přijde kamarád, že potřebuje novou cívku na
> Pažouta 306. A tak přijede nic netušící zákazník s naprosto jinou vadou a
> oni mu tu cívku vymění za jinou/vadnou. V zápětí pak jako vadu označí tu
> cívku, i když to třeba byla jenom pojistka a naúčtují si novou cívku, která
> vůbec nebyla třeba. Tohle se stane v tom lepším případě, v tom horším ty
> cívky jenom prohodí a nic neřeknou (obvykle se to tak dělá při opravách
> něčeho jinýho). Zákazník pak časem přijde, že mu to nějak blbne...
> Všem, kdo jezdíte s autem do autorizovaných servisů s dobrým pocitem, že
> děláte pro auto to nejlepší, asi těď zkazím ten dobrý pocit. Opravdu to tak
> není, pokud tam nemáte známýho, tak se bojte, co už vám tam vyměnili nebo
> naopak nevyměnili a vyměnit měli. Ze zkušeností vím, že tohle není pár
> výjimek mezi servisy, ale naopak spíš jsou výjimky ty slušné servisy.
> Spousta lidí raději vozí svoje auta na garanční prohlídky nebo na opravy do
> Rakouska nebo do Německa, nemají pak tolik obav o svoje vozidlo...
> 
> Čest práci a rukám klid!
> 
> BY: Mr. Death 




Další informace o konferenci Hw-list