bistabilní relé z pasivních soueástek

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Září 30 22:36:03 CEST 2006

Hmm, vychadzal som z datasheetu signaloveho rele, ktore som kedysi aj
testoval na hystereziu (mal som jeden z 24V typov a sedelo to):
http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/rele-RY.pdf
(tabulka COIL DATA CHART, kde su uvedene Must operate voltage a Must
release voltage)

Zrejme mate nejake vykonove rele s nizkoimpedancou cievkou a silnym
"odtrhavacim perom". Tam pomoze len fakt dat viac 1G elytov...

miro