[OT]: bitmapovy editor

Snail Instruments snail@iol.cz
Sobota Září 30 10:13:09 CEST 2006

Vcera jsem vyrabel prvni barevny inzeratek do casopisu a moc by se mi
byl hodil bitmapovy editor, ktery umoznuje budto pracovat ve vrstvach
s pruhlednosti nebo alespon umi operaci copy/paste s maskou. Usmyslil
jsem si totiz umistit robota na pozadi s barevnym gradientem. No
nakonec jsem to nejak rucne obtahnul, ale byla to docela prace.

GIMP to bude urcite umet, akorat mi prijde zbytecne velky, jenom
instalacni baliky pro win maji pres 10MB, kdyby bylo neco mensiho,
prednostne freeware...

Pro uplnost - soucasna konfigurace SW: OpenOffice 1.1, CorelDraw 3.0,
PaintShopPro 3.0 - trochu muzealni kousky, ale porad funguji.

J. Hanzal