Ztlumeni TV reklam

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Září 29 23:46:55 CEST 2006

No tak přesně tohle by nefungovalo :-) Ve filmech se nepoužívá moc velká
komprese dynamického rozsahu a tak se nechává rezerva na špičky. Ty
signálové špičky až do 100% modulace tam jsou, jenže jsou krátké. Reklama
nepoužívá vyšší hlasitost, to by technicky nebylo únosné (mimo vysílání
reklamy by vysílač byl podmodulovaný). Reklama má zvuk zalimitovaný a jede
přesně na těch 100%,  zvukové ukázky mám na CD, které jsem kdysi dělal pro
Český fonoklub a je ke ztažení ve frmátu ogg na
www.vaelektronik.cz/zvuk/cd_ogg.rar .
Vy potřebujete ne všechno srovnat do jedné hlasitosti, ale po vyhodnocení
pauzy a po ní plné modulace, která neklesá (!) ztáhnout hlasitost (pokud
možno úplně).
Anděl

----- Original Message -----
From: "Halen" <halen@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 29, 2006 11:11 PM
Subject: Re: Ztlumeni TV reklam

Moc chytré to být nemusí, ale když zrovna sledujeme Novu a někam
odejdeme a je reklama, tak to řve jak blázen... a letíme k televizi
ztlumit zvuk. Chtělo by to něco levného, chytrého a funkčního :-).
Myslel jsem nějaký omezovač hlasitosti výstupního signálu z TV. Používám
receiver, takže to zapojit mezi TV výstup a vstup receiveru.

Honza J.