[OT] Jak moc vadi poskozena izolace pod omitkou

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pátek Září 29 22:18:24 CEST 2006

Zdravim, zase si dovolim jedno stavebni tema, aspon souvisejici s
elektrikou ;-)

Dnes jsem s elektrikarem zprovoznoval barak a zjistilo se, ze jeden
kabel ma prerusenou zilu (je to mezi krizovymi vypinaci). Naslo se
nahradni reseni - pritazeni faze z vedlejsi krabice, ale mam obavu, ze
to vzniklo tim, ze zednici do kabelu narvali kramli, puchak nebo jak se
tomu rika... Takze jeden drat je prerusen a da se predpokladat, ze dalsi
budou mit poskozenou izolaci - jak moc to vadi, mam to resit? Mam dojem,
ze pokud se omitka v tom miste namoci, bude pru.er.... Jak by se to dalo
najit? (je to docela slozite vedeny kabel, ale nejpravdepodobnejsi mista
jsou od vypinacu dolu, podlahy jsem betonoval sam a vsechno jsem
kontroloval.)

Jinak podlahovka funguje OK, kebova kamna topi jak blazen ;-)