Re[2]: Převod kódování SWEDISH - cokoli

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Čtvrtek Září 28 18:03:46 CEST 2006

Puvodni  zprava  "Re:  Převod  kódování  SWEDISH  -  cokoli"  od "Saša
Svobodová (hw-list@list.hw.cz)" z 28. září 2006, 16:01:36,
msgid:451BD5C0.6070108@centrum.cz (1210 bajtu):

SS> Ano  je  to  DB  ale  je  to  její  SQL  soubor  a já nevím jak to
SS> překonvertovat.  Jestli  to  jde  v  PHPmyAdminu  můžete mi prosím
SS> poradit  jak  na  to  ? Zkouším to půl odpoledne a asi si sedím na
SS> vedení ...

SS> Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje

SS>                                         Saša K. Svobodová

Ono   so   u  DB  stanovuje  vice  kodovani  a  je  vicemene  naprosto
irelevantni,  v  jakem kodovani si to DB uklada interne a hlavne by me
to,  jako  uzivatele  te DB nemelo vubec zajimat. Dulezite je nastavit
kodovani  pripojeni  k  DB  ve  kterem  DB ta data vraci. A samozrejme
kodovani pro porovnani, podle ktereho se dela textove razeni, pokud ho
pouzivame.

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy