Re: Převod kódování SWEDISH - cokoli

Bitovod hw@prelude.cz
Čtvrtek Září 28 13:31:01 CEST 2006

Pokud se jedna o to, co si myslim, tedy o zmrsenou databazi (usuzuju podle
kodovani, tohle je mi povedome, nove MySQL to maji jako defaultni), pak
PHPMyAdmin a vyexportovat to "inteligentneji" nebo si v PHP napsat
konvertor.

Pokud jsem mimo misu, pak se omlouvam a o vhodnem konvertoru nevim.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 28, 2006 1:23 PM
Subject: OT: Převod kódování SWEDISH - cokoli

Hezký den

    může mi prosím někdo poradit program, jenž dovede převést textový
soubor s kódováním latin1_swedish do něčeho inteligentnějšího ??? Našla
jsem spoustu různých konvertorů, ale na tomhle všechny skončí.

    Předem moc děkuji a omlouvám se za OT jenže už opravdu nevím kde se
jinde zeptat :(

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz