Re: Regulátor pro topné tělísko_oprava

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Září 28 11:24:38 CEST 2006

Stále chybí něco jako: typ čidla (PTC, NTC ?) a teplota, napětí a příkon
tělíska....spousta typů egulátorů se dá koupit hotových.
AZE

----- Original Message -----
From: <nokam@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 28, 2006 11:11 AM
Subject: Regulátor pro topné tělísko_oprava

Dobrý den, potřebuji si zhotovit regulátor topného tělíska pro zatavovačku
fólií. Tepelná sonda při teplotě zhruba 25 stupňů má kolem 2K. Původní
regulátor má "úpravu" že nelze nic přečíst. Poskytl by mi někdo schéma?
Děkuji předem za ochotu.
Omlouvám se, to nejdůležitější jsem v prvém příspěvku zazdil.
Kamil
nokam@centrum.cz