Pajka STANNOL - jaka teplota

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Září 27 23:29:37 CEST 2006

Mate pravda, v datasheete priamo od Stannolu teplota nie je.
http://www.stannol.de/Bleifrei/Englisch/tdb/TDB_LD_HS10_EN.pdf

V ich fore som ale nasiel otazku na teplotu HS10. Su tam o.i. 2
odpovede podpisane "Jens Gruse Anwendungstechnik STANNOL"

http://www.stannol.de/phpBB2/viewtopic.php?t=19&highlight=hs10

miro