RE: MECH : soustruh s frézkou ?

Aleš Chlubný Ales.Chlubny@seznam.cz
Středa Září 27 19:48:33 CEST 2006

Zdravim,
kdyz uz je tu rec o strojich Optimum a Quantum (BOW je jen cesky prekupnik s hnusne vysokymi cenami, ale na MSV v Brne davali 15 procent slevu, o trochu lepsi ceny ma Boukal), nevite nekdo jake jsou rozdily mezi temi znackami? Co jsem si vsiml tak Optimum je o trochu drazsi nez srovnatelny stroj Quantum.

S pozdravem,
Ales Chlubny