shanim display nebo cely telefon Siemens A55

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Středa Září 27 19:25:26 CEST 2006

Puvodni  zprava  "RE: shanim display nebo cely telefon Siemens A55" od
"quasimodo (hw-list@list.hw.cz)" z 27. září 2006, 18:33:23,
msgid:451aa7a0.65ef8df5.6bf6.4ebf@mx.gmail.com (2649 bajtu):

q> Displej  si  v  pohode  sam  vymenis.Zkus  napsat  tomuhle  cloveku
q> http://www.aukro.cz/item127483821_siemens_a55.html     jestli    je
q> displej v poradku.

q> Jinak tady
q> http://www.dilynamobily.cz/shop/detail.php?produkt_id=660&id=61&podkat=18
q> mas primo displej.

Jiz  jsem  shledl,  ale maji prodejnu jen v Blansku (jsem sice z Brna,
coz  je  nedaleko,  ale  budu tam az o vikendu), postovne se mi platit
nechce a hlavne ne cekat :)

q> Jenom dotaz.ma smysl ten telefon opravovat?Pokud na to moc nespechas,tak se
q> v patek zeptam kamosa co ma zastavarnu.byva tam v krabici spousta mobilnich
q> dedecku a babicek bez baterek a podobne za 00nic;)

q> Quasimodo

Dekuji za nabidku, ale mam nekolik duvodu, proc ne:

-  jiz  je  to  (doufam)  vyresene. Pan Poucha mi ochotne nabidl svoji
utopenou  C55  (mela  by byt HW totozna), pujdu si pro ni v patek. Tim
bych prozatim toto vlakno uzavrel

-  chci  kazdopadne  A55ku,  jsem  na ni zvykly, nema zbytecnosti typu
barevny display, vyhovuje mi (neni tam momentalne jedina vec, ktera by
mi prekazela)

-  idealne  si  opravim  tuto  stavajici  -  mam ji silne ohackovanou,
obsahuje  FW  z  C55,  tudiz  umi  GPRS,  Javu a dalsi a plno drobnych
featurek  typu  procentuelni ukazatel baterie, ukazatel urovne signalu
ne pro aktualni, ale pro vsech max. 7 BTS apod. Jsou to drobnosti, ale
jsem na ne zvykly a musel bych to pretahovat do noveho telefonu

Kazdopadne jeste jednou diky vse a hlavne panu Pouchovi

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy