Vetrne elektrarny - den otevrenych dveri

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Září 27 19:13:12 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 27.9.2006 od Dee Jay:

> no já bych docela jel - najdu si nějakou co bude poblíž :-) jak
> čekám bude to docela propaganda takže šťouraly typu Já, tam nebudou
> vidět rádi ;-)

Ja take asi pojedu, ale o vetrnych elektrarnach toho moc nevim. No tak
snad se tam dozvim aspon neco pravdiveho :-)

> ale ta technika mě zajímá,tak to třeba vyjde. Mj. docela mě mrzí jak
> dávali lístky na prohlídky reaktorového sálu do Temelína to by bylo
> jistě mnohem zajimavejsi ... no snad příšte

To jsem se dozvedel take ve zpravach, az uz bylo po vsem, tam bych
taky chtel... No skoda, oni rikali, ze priste pry uz asi nebude...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz