Vinculum VNC1L

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Září 27 17:20:44 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 27.9.2006 od Marek Sembol:

> Predpokladam, ze ta FAT je implementovana ve FW.

Ano.

> Umi ten FW to i pristup na urovni sektoru?

Na strane 6 toho datasheetu k firmware je sekce Debug commands a tam
je prikaz SD - to je na cteni sektoru. Ale o zapisu tam neni nic.

> Jake souborove systemy umi? (FAT12? 16? 32?)

Ja mel na flashce FAT32, urcite jede i FAT16, kdyz jede FAT32. FAT12
jsem tedy nezkousel. To asi nenaformatuji na FAT12.

> Existuje k tomu i lepsi dokumentace, nez tech 17 stranek?

Nic lepsiho jsem zatim take nenasel. Ono stejne kdyz pouzijes ten
firmware, tak te zajima spis tech 8 stranek datasheetu k firmware.

> Existuje k tomu nejake vyvojove prostredi pro vyvoj vlastnich FW?
> Dokumentace?

A to jsem take nenasel :-) Psat jsem jim nezkousel, tak jim zkus
napsat, treba neco pusti... Urcite neco casem dodaji, ono je to tak
koncipovano, ze si muzes napsat svuj firmware. Otazkou je, jestli to
bude pro vsechny nebo jenom pro ty velke, a jestli zadarmo nebo za
penize...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem