xport - vlastni aplikace

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Září 27 16:34:34 CEST 2006

Nevysel obchod? Prsi? Boli vas zuby? Nebo co vas zere?
Mimochodem, sam chtel jsem napsat, ze skladat vsechno ze soucastek (a
hledat dodavatele svabu, eth traficka, vysokonapetovych
kondenzatoru...) nemusi byt vzdy idealni. Taky bych za to byl vyvesen
za usiska do pruvanu? Nebo ma pranyr predobjednany Petr?
Hezky den,
Marek