xport - vlastni aplikace

ck@cbox.cz ck@cbox.cz
Středa Září 27 16:04:50 CEST 2006

Dnes se radostně kritizuje, že by ten finiš před nadcházejícím volnem.
Já bych byl někdy vděčný, že dostanu vůbec nějakou odpopvěď, která je k věci. Proč za to ještě napadat. To si možná příště dá člověk pozor, má-li něco napsat.
S X-portem začínám a myslím, že jsem se od PZ něco dozvěděl.

Zdravím CK