xport - vlastni aplikace

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Středa Září 27 15:54:31 CEST 2006

Nemam nic proti komukoliv z teto konference, ale souhlasim s Vami. Ja jen
tomu zajemci o Xport poradil i jine reseni a nabidl jsem se ze mu pripadne i
pomohu.

Ale pan "expert", aby mel posledni slovo, hned zacal rozvracet muj tip s
tim, ze jeho reseni je vzdy to nejlepsi.

----- Original Message -----
From: "Radim Götz" <palm_konf@geso.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 27, 2006 3:41 PM
Subject: Re: xport - vlastni aplikace

Jojo pan expert použil standartní zpusob sveho vyjadřování.
On se snaží odpovídat co nejvíce ,ale jeho odpovědi jsou
uplně o ničem. Cítím v nich "expertní" nadřazenost nad ostatními.
On holt rozumí všemu a my ostatní jsme lamy.
Mezi námi kdo si o sobě v této konferenci myslí že je expert ???
Já určitě ne. Pokud o problematice na kterou se někdo ptá,
něco vím , rád poradím ,ale neplácám prázdnou slámu tam
kde jsem mimo. Jsem zvyklý vyjadřovat se přímo a upřímě.
Radim