xport - vlastni aplikace

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Září 27 13:54:16 CEST 2006

Cekal bych:

 >Kolik prostoru ma uzivatel na vlastni program
Je volnych xxkB pameti xxxx a xxkB pameti xxxx a omezeni jsou ta a ta.

 >, jak slozita aplikace se da naprogramovat?
Je to dobre pouze k obsluze toho a toho .... muze to akorat tak
rozsvecet LED ... zvladne to a to diky tomu a tomu ... je treba pocitat
s tim a tim ... atd. atp.

 >Je na neco takove Xport vhodny?
Ano, je to dobry napad ... ne, tohle je horsi nez neco pripojit externe
proto a proto ... atd. atp.

Takhle nejak bych si nejak predstavoval odpoved. Ber to prosim i z jine
strany. To, ze ty si najdes v datasheetu potrebne informace behem par
sekund, jeste neznamena, ze musi kazdy pochopit vsechno jednim pohledem
a o to predpokladam slo - aby tazatel vedel, zda se ma pustit do
hlubsiho studia problemu a aby vedel co ma cekat, drive nez k tomu sam
dojde.

Kdyby vsichni byli tak dobri, ze by si to rovnou umeli najit a co vice,
vyvodit z toho spravne zavery, nemuseli bychom se nikdo nikoho na nic
ptat :).

--
Jiri Bezstarosti