OT: Chem. osetreni poreznich tasek na strese

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Středa Září 27 12:54:55 CEST 2006

Kamosov otec cca pred 15 rokmi kupil skridle, ktore uz ako nove
presiakali. Vyrobca mu reklamaciu uznal a vratil prachy. On potom celu
strechu nastriekal vodnym sklom a problem vyriesil. Ma tak temer
zadarmo krytinu. Teraz som mu volal a potvrdil mi, ze strecha
doteraz nepremoka.
Neviem vsak do akej miery tie skridle presiakali.

IK