OT: Chem. osetreni poreznich tasek na strese

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Září 27 11:57:07 CEST 2006

On Wed, 27 Sep 2006, Pavel Hudecek wrote:

> Včera jsem se na schůzi bytového družstva dozvěděl, že budeme
> muset nechat vyměnit všechny tašky na střeše, protože jsou
> porézní a prosakuje jimi voda... oprava bude stát okolo 1 MKč:-(
>
> Jedná se o pálené tašky, které tam umístilo OPBH při rekonstrukci
> před cca 15 lety. Tašky jinak drží pohromadě, takže mě napadlo,
> jestli na to není nějaký chemický příparavek, který by se do pórů
> nechal nasáknout a pak zatuhl.
>
> Existuje něco takového?
> Pokud ano, kde a zakolik to sehnat (nejlépe i s odbornou aplikací)?

Nedavno nam teklo do betonoveho sklepa a tak jsem hledal neco cim to
utesnit. Chtel jsem nater ktery pronika do betonu vytvari v nem krystaly
a tim to ucpe (material zustava prodysny ale voda neprosakuje).

Nakonec jsem vybral Akvatron kvuli cene, ale pri hledani jsem narazil
take na LADAX ktery se dela i na cihly. Ostatni vyrobci resi jen beton.
Je to ale docela drahe :

http://www.ladax.cz/1029/download/tl_fc.pdf#search=%22LADAX%20FC%22

http://www.ladax.cz/1029/cenik/index.htm