Kosta

Vít Olmr olmr@hwg.cz
Středa Září 27 08:34:12 CEST 2006

Zdravim konferu,

 Pred chvili jsem mluvil s Kostou a pacto je v nemocnici a nema u sebe net, tak mne prosil o vydani maleho tiskoveho prohlaseni, by se zase nerikalo, ze je nezvestny, uneseny mimozemstany ci tak neco podobneho.

Cili necha vas vsechny pozdravovat s tim, ze online bude zase az tak za 3-4 tydny pacto sestrickam se notebook v posteli nelibi, pacto je tam tlaci.

Jeste neco povidal o to, jake budou vznikat spekulace a konspiracni teorie, co ze mu je, ale dohodli jsme se, ze to nechame byt bez komentare, by konfera neumrela nudou :)

Kazdopadne necha vsechny pozdravovat a nektere zvlast :)

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
U Pily 103/3, Tel.241 402 940 Mobil.777 232 759