RE: MECH : soustruh s frézkou ?

Petr Zbránek petr.zbranek@ksprogram.cz
Středa Září 27 08:34:28 CEST 2006

Soustruh typu Vavra mám.
Nemám ale zkušenosti s "normálními soustruhy" takže nemohu srovnávat.
Taky jsem s ním (zatím :) nedělal žádné zázraky (například hřídel s ložisky).
Jeho hlavní předností je příčný pohyb (dopředu/dozadu)nože bez vůle.
Byl bych velmi nerad, kdybych alespoň takový soustruh doma neměl :)

PZ

>soustruh a krizovy stul od proma.cz jsem videl vcer v obi....
>a zanechal ve me hluboke dojmy :)

Otázka je zda by se ten křížový stůl dal dokopat do slušného stavu.