RE: MECH : soustruh s frézkou ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Září 26 22:36:31 CEST 2006

No, že se kleština (nebo jaký je vlastně správný český výraz pro 3-jaw
chuck ?) dotahuje dvěma tyčkama je naprosto normální i u Sherline, což
jsou strojky trochu jiné cenové a kvalitativní kategorie.
Za těch cca. 6 let co je mám si nemohu na tento způsob dotahování
stěžovat ani jednou. Teda pokud tam člověk nezapomene ty tyčky a nezapne
soustruh, to se pak dějou věci...

Zdraví PavelK

&DPG=26838&CatID=3717&rooti