Kurz PIC - jak to dopadlo a dalsi kurzy

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Září 26 16:22:53 CEST 2006

Dobry den.

Chtel bych Vas informovat, ze kurz PIC pro uplne zacatecniky, ktery se
konal tuto sobotu, tedy 23.9.2006 dopadl uspesne, alespon podle e-mailu,
ktery jsem obdrzel druhy den od jednoho z ucastniku a byl v tom smylu,
ze prvni jednoducha aplikace s PIC12F629 uz bezi.

Pokud by mel nekdo zajem, vypisuji dalsi kurzy a to 14.10.2006 a
17.10.2006. Ten prvni termin je pro ty, kdo nemohou v pracovni dobe a
ten druhy presne opacne, tedy kdyby to nekomu chtel prikladem uhradit
zamestnavatel v pracovni dobe. Kurz se porada v Praze, misto bude
upresneno podle poctu prihlasenych. Cena za kurz je 800Kc vcetne DPH a v
cene jsou tistena skripta (jejichz autorem neni pri vsi vrozene
skromnosti nikdo mensi nez ja) a je prilozen balicek s PIC12F629-I/P (na
ktery je kurz nejvice zameren) a dalsi bizuterii pro prvni pokusy a take
CD s dokumentaci k PIC no a samozrejme nejake to kafe a mineralka. Kurzy
se konaji od 9 hodin rano do odpoledne (konec mezi 16 a 17 hodinou) s
prestavkou na obed. Ucastnici kurzu mohou zakoupit SCPD2 (
http://www.siliconbrain.biz/produkty/vyvoj.htm ) za cenu pro studenty.

Pokud ma nekdo zajem, muze se prihlasit na muj e-mail.

Protoze je zajem i o korespondencni kurz, rozhodl jsem se jej prozatim
udelat tak, ze za cenu 245Kc (vcetne DPH) budu rozesilat tistena skripta
a CD. V pripade zajmu zase na muj e-mail.

S dikem a omluvou za trochu komerce

Jiri Bezstarosti