Prevodnik analog - SPDIF, je neco takoveho?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Září 26 11:36:50 CEST 2006

(Dodo, urobim Ti reklamu :-) ): skuste si pozriet
http://www.microham-usa.com/Products/dk.html , ma to sice za hrst
funkcii co su Vam nanic, ale chalani v microhame vedia co robia a mozete
sa pripadne s nimi o Vasich obavach porozpravat...

wek