Prevodnik analog - SPDIF, je neco takoveho?

stanfred 7009@seznam.cz
Úterý Září 26 12:22:24 CEST 2006

Zdravim,

prevodnik analog/SPDIF v pripade pripojeni na SB nic moc neresi, protoze SB
ma interni synchronizaci a 48 kHz natvrdo - cili muze vzniknout jitter a
jine problemy.

Lupance pri digitalizaci - kdyz jsem tuto zvukovku pouzival, ve Win 95 s tim
nebyl problem, v Win 98/ME tam ty lupance vzdy byly slyset a nikdy se mi to
nepodarilo spolehlive odstranit. V WXP jsem ji jiz nepouzival, takze nevim.

Zkuste KX project - alternativni ovladace k SB.

Poridte si lepsi zvukovku. M-Audio dela pekne veci (Audiophile)- zavisi na
tom, kolik do toho chcete investovat. Mohli by mit na Ebay levneji nez u
nas.

Zdravi

Stanislav Svoboda