Prevodnik analog - SPDIF, je neco takoveho?

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Září 26 11:20:18 CEST 2006

V neduvere :) Problem mozna neni, asi to bude nejjednodussi i nejlacinejsi,
jen mam takovy divny pocit z neceho, co se pripojuje k tak "nejiste" sbernici,
jakou USB dle meho je - nejiste ve smyslu "az na to PC bude mit cas, tak ji
obslouzi", narku na to, ze v zaznamenavanem ci prehravanem zvuku se objevuji
lupance ci periodicke drop-outy jsem na internetu nasel docela dost (celkem
bez ohledu na vyrobce). Je dost mozne, ze vyrobci ci valne vetsine uzivatelu
to hraje dobre, ale do te doby, nez to koupim a vyzkousim, tak nemam jistotu,
ze zrovna moje sestava je ta, se kterou to funguje bez problemu.

Mozna je za tim vsim opravdu jen moje zabednenost a moc ctu :)

Pavel Kutina

On Tue, 26 Sep 2006 11:08:28 +0200, Jan Waclawek wrote