Prevodnik analog - SPDIF, je neco takoveho?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Září 26 11:19:20 CEST 2006

> Kupte novou zvukovku (ale ne tu CMI za 300Kč), nějaký ten SB Live!
> 24bit, skoukněte na webu parametry, recenze atd. Vyjde to nejspíš i
> levnějc než ten "black box".

Nu, pozor, nechci byt za kazisveta, ale zrovna zvukovky od Creative
mi pripadaji stale horsi a horsi. Letos v zime jsem si koupil PCMCIA
Audigy, rovnez ovlivnen temi uzasnymi kritikami na netu, slibujicimi
100dB SNR a podobne. Nemohu zatim rici o nahravani nic konkretniho,
protoze mi nahravani stale nefunguje, ale staci mi ten sum v
sluchatkach, abych zacal pochybovat.

Nehlede na to, ze veskera mereni, ktera jsem na netu videl, vypadala
stylem kabel z vystupu do vstupu a prehravani sinusovky. To se to pak
nahaneji pohadkove parametry ;).

Jestli nekdy v zivote zprovoznim vstup u te sve Audigy 2 ZS Notebook,
rad zmerim, jak bude vypadat zkresleni sinusovky z nejakeho poctiveho
generatoru.

(K predhozi odpovedi: nemeril jsem ani to nahravatko MicroTrack.)

Zdravi Marek P.