Prevodnik analog - SPDIF, je neco takoveho?

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Září 26 11:04:07 CEST 2006

Diky, to nahravatko vypada moc hezky, jen ma pro mne nekolik drobnych nevyhod
- v prvni rade cenu, v druhe rade CF karty a ve treti rade je zbytecne
prenosne (coz neprimo souvisi s cenou). Bylo by to idealni na praci v terenu,
ale na domaci studio mi to pripada zbytecne - proc nahravat na CF, abych to
potom musel prenest do PC, kde to budu zpracovavat? Navic pak musim resit
kapacitu karty ve srovnani s temer bezednym harddiskem.

Jsem si predstavoval spis nejaky black box, kde na jedne strane je line-in a
na druhe SPD/IF out. Byl to v podstate jen takovy napad, jak vyresit problem s
odstupem signal/sum.

Pavel Kutina

On Tue, 26 Sep 2006 08:43:59 +0000 (   ), Marek Peca wrote