Zvaranie hlinika/duralu

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Úterý Září 26 07:54:29 CEST 2006

Ne kazdej hlinik je varitelnej
Svareci neradi pouzivaji cizi material bez predchoziho otestovani

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jozef Racek
Sent: Tuesday, September 26, 2006 7:30 AM
To: HW-news; daniel.valuch@wanadoo.fr
Subject: Re: Zvaranie hlinika/duralu

Svokor take nieco robi ( takmer vsetko s kovmi ) a zvarali aj nejake hlinikove, alebo duralove ramy.
Zvaraju pod CO2, Argonom, a dalsimi plynami, ktore su nejakou zmesou kadecoho, ale to je tak trochu mimo moj obor, takze nemam o tom vela info.

V dielnach ma vela zaujimavych veci, ktorym zatial nerozumiem a neviem ich pouzivat ;-)))

Mozem sa spytat.

Dodo.