RE: [OT] Mech Jak na odlevani z snadno tavitelnych kovu?

Aleš Chlubný Ales.Chlubny@seznam.cz
Pondělí Září 25 18:24:21 CEST 2006

Tak jsem opet neco naskenoval, snad to nekomu pomuze:
http://digit.wz.cz/image-012.jpg
http://digit.wz.cz/image-013.jpg
http://digit.wz.cz/image-014.jpg
http://digit.wz.cz/image-015.jpg
http://digit.wz.cz/image-016.jpg

A tu knizku (autorský kolektiv: Chemie pro všechny; SNTL, 1990) doporucuju si koupit, obcas jsou tam sice trochu zastarale informace, ale i tak je to dost uzitecna knizka. Mozna ze uz existuje nove aktualizovane vydani.

S pozdravem,
Ales Chlubny