Spektralny analyzator

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Září 25 16:18:47 CEST 2006

http://www.omniyig.com/products/oscillat/oscillat.html

> V principu to samozrejme fungovat bude, ale siroce rozmitany VCO s
> varikapem nikdy nedosahne te zadane cistoty oscilatoru s takovou tou
> magneticky preladovanou soucastkou (jmeno jsem zapomnel), co se
> pouziva v krasnych a drahych analyzatorech.

Vi nekdo co to je zac? Myslim tim tu soucastku a jak je reseno rozmitani
ve spektraku. Myslel jsem si ze se vzdycky provadi smesovani smerem
nahoru a jednim z jeho duvodu je linearita rozmitani. I kdyz si dost
tezko predstavuju kam se smesuje u spektraku ktery je do 30GHz. Nikdy
jsem rozdelany spektrak nevidel a asi jen tak neuvidim. Chtel jsem videt
alespon nejaka schemata od Kosti, ale to uz server se schematy nefungoval.
Diky

Tosa