El. mytne

Zdenek zdej@atlas.cz
Pondělí Září 25 09:58:48 CEST 2006

Tak to mi taky vrtalo hlavou, jak identifikuji nakladak, ktery tu
krabicku nema nebo ji odstini. Ted mam jasno. :-)
Nestaci tim laserem jen zmerit vysku vozidla?

Napadlo me jeste: Kde berou napajeni pro ty brany? Neni pod delicim
pasem nejake vedeni? Vsiml jsem si, ze tam kopou, ale brana tam zadny
sloup nema.

Zdenek